ανέκδοτα, αστείες φωτογραφίες, αστεία βίντεο , κινητά τηλέφωνα, gadgets, facebook, google, iphone, προσφορές για ταξίδια, προσφορές, ταξίδια αεροπορικά εισιτήρια, site με προσφορές
Ημερολόγιο ενός επενδυτή: Περίεργη αισιοδοξία και εκπλήξεις στο EUR/USD και τις άλλες θέσεις πώλησης και αγοράς

Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

Περίεργη αισιοδοξία και εκπλήξεις στο EUR/USD και τις άλλες θέσεις πώλησης και αγοράς

Σήμερα είναι περίεργη μέρα με αρκετή νευρικότητα.

Το EUR/USD μετά από τα χαμηλά 16 μηνών έκανε μια θεαματική άνοδο φτάνοντας το 1.2848.

Το θέμα τώρα είναι αν θα συνεχίσει για το 1.30 και ακόμα πιο πάνω που ήταν στις αρχές του μήνα ή αν το 1.2848 γρήγορα θα ξεχαστεί και θα πάμε παρακάτω.

Έχω μια ανοιχτή θέση πώλησης της ισοτιμίας EUR/USD από το 1.2668 και τώρα που είμαστε στο 1.2852 χάνω ήδη 761 ευρώ. Δεν ξέρω αν πρέπει να αποχαιρετήσω αυτά τα λεφτά και να πατήσω stop loss τώρα ή να περιμένω να αντιστραφεί το κλίμα με φόβο να χάσω ακόμα περισσότερα.

Παράλληλα έχω αρκετές θέσεις ανοιχτές (15) κυρίως σε EUR/USD αλλά και σε Ελληνικές μετοχές, σε άλλη ισοτιμία και σε εμπορεύματα.

Για την ισοτιμία EUR/USD οι αναλυτές είναι μπερδεμένοι όπως και η αγορά καθώς δεν υπάρχει ξεκάθαρη τάση προς τα που θα πάμε, αν θα συνεχίσουμε στο πτωτικό κανάλι πηγαίνοντας για το 1.25 (πράγμα το οποίο εύχομαι) ή αν θα πάμε σε ανατροπή ανεβαίνοντας στο 1.30 ίσως με την συμφωνία της Ελλάδας για το PSI.

Έχω μια θέση Αγοράς στο Πετρέλαιο Θέρμανσης που την άνοιξα στο 3.0577 και περιμένω να έχουμε άνοδο τουλάχιστον στα επίπεδα στα μέσα του Νοεμβρίου. Τις τελευταίες μέρες το Πετρέλαιο Θέρμανσης έχει σημειώσει εντυπωσιακή άνοδο στο 2.95 την οποία ελπίζω να διατηρήσει όσο προχωράει και ο χειμώνας που στις ΗΠΑ είναι πιο γλυκός αλλά στην Ελλάδα τσούζει.

Ανοικτή θέση έχω και στο Πετρέλαιο στα 100.9 και τα έντονα σκαμπανεβάσματα σήμερα ελπίζω να διαδεχθούν έντονες πτώσεις όπως στις 15 Δεκεμβρίου που έφτασε στο 93. Προσωπικά και με ένα κλείσιμο στο 100.17 θα είμαι ικανοποιημένος.

Στο φυσικό αέριο έχω ανοικτή θέση στα 2.468 και ελπίζω το φυσικό αέριο να συνεχίσει τη μεγάλη βουτιά των τελευταίων μηνών αγγίζοντας το 2.493 στο οποίο θα είμαι ικανοποιημένος. Το διάγραμμα του φυσικού αερίου είναι πραγματικά εντυπωσιακό.



Θέση αγοράς έχω και στον Μυτιληναίος (Ελληνικό Χρηματιστήριο) στα 2.75 που σήμερα είχε άνοδο στο 2.77 και περιμένω να ανακάμψει στο 3.05 που είχε και στις αρχές του έτους. Γενικά η μετοχή έχει πτωτική τάση το τελευταίο διάστημα κάτι που με κάνει να αμφιβάλλω για την επένδυσή μου.

Πτώση περίμενα με θέση ανοικτή και στο γενικό δείκτη του Ελληνικού Χρηματιστηρίου Ελλάδα 20 όμως σήμερα τα πράγματα ήταν ιδιαίτερα αισιόδοξα. Το Χρηματιστήριο σημείωσε άνοδο αγγίζοντας τα 261.75 με αποτέλεσμα να είμαι και εκεί εγκλωβισμένος. Πιστεύω ότι η πορεία του Χρηματιστηρίου θα εξαρτηθεί από τη συμφωνία για το PSI και έτσι θα ξέρουμε περισσότερα στην αυριανή συνεδρίαση.

Σε κλειστές θέσεις, σήμερα είχαμε ένα κέρδος 98€21 με 21 διαφορετικές συναλλαγές. Οι ζημιές σήμερα έγιναν από stop loss εντολές στις ισοτιμίες EUR/USD αλλά και στο AUD/USD που έκανε μια βουτιά το πρωί στις 9:48 χωρίς να την περιμένω.

Αν θέλεις να σχολιάσεις τα παραπάνω ή να μου δώσεις μια συμβουλή ή να ρωτήσεις κάτι, άσε παρακάτω ένα σχόλιο.

Αν θες να δοκιμάσεις την τύχη σου με έναν δωρεάν δοκιμαστικό λογαριασμό, άνοιξέ τον τώρα εύκολα και γρήγορα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου